0234 262 220
office@spitalbuhusi.ro
Facebook
Search
Prima pagină
Prezentare
Structuri funcționale
Secții
Secția Medicină Internă
Secția Chirurgie Generală
Secția Boli Infecțioase
Secția Psihiatrie Cronici
Compartimente
Compartiment Primiri Urgențe
Compartiment Bloc Operator
Compartiment A.T.I.
Compartiment Pediatrie
Compartiment Neurologie
Compartiment Medicină Internă Cronici
Compartiment Îngrijiri paliative
Structură Spitalizare de zi
SSZ Spital
SSZ Boli Infecțioase
SSZ Pediatrie
Ambulatoriu Integrat
Cabinet boli infecțioase
Cabinet cardiologie
Cabinet chirurgie generală
Cabinet dermatologie
Cabinet obstetrică ginecologie
Cabinet Urologie
Cabinet medicină internă
Cabinet neurologie
Cabinet oftalmologie
Cabinet O.R.L.
Cabinet ortopedie-traumatologie
Cabinet pediatrie
Cabinet psihiatrie
Cabinet reumatologie
BFT
Dispensarul T.B.C.
Serviciu Anatomie Patologică
Laborator de Radiologie și Imagistică Medicală
Laborator de analize medicale
Farmacie cu circuit închis
Management
Regulamente interne (R.I – ROF )
Organigramă
Comitete, comisii și consilii
Declarația managerului privind implementarea Sistemului de Management al Calității
Politica în domeniul calității
Consiliul etic
Programe, planuri management
Administrativ
Structură personal
Autorizații
Declarații
Instituții partenere și colaboratori
Contract colectiv de muncă
Legislatie
Legislație achiziții publice
Legislație administrativă
Legislație financiar contabilă
Legislație medicală
Legislație Managementul calității în sănătate
Legislație protecția datelor cu caracter personal
Legislație pacienți
Legislație resurse umane
Legislație SSM
Legislație tehnică
Standarde
Galerie foto
Mass-media
Educație sanitară și prevenție
Evenimente Medicale
Istoric
Pagina pacientului
Mapa de informare a pacientului
Condiții de internare / externare
Criterii de internare
Circuitul bolnavilor și al vizitatorilor
Investigații și tratamente paraclinice decontate de CNAS
Legea drepturilor pacientului
Liste cu organizatii servicii sociale si furnizori de ingrijiri medicale la domiciliu
Nota de informare privind protectia datelor personale
Program de vizită
Sesizări online
Tipuri de investigații și tarife
Activități personal
Anunțuri
Noutăți
Programare online
Contact / Program
CPU – 2018
Procedura privind preluarea predarea depozitarea valorilor și efectelor personale ale pacienților
Procedura privind reglementarea modului de acțiune pentru situațiile în care resursele de investigații ale spitalului sunt depășite sau indisponibile
Procedura privind traijul pacienților în CPU
Procedura privind abordarea pacienților care refuză investigații / tratamente
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU care lucrează cu persoane adulte victime ale abuzului sexual
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru asistența persoanelor fără adapost
P
rocedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru asistența socială a persoanelor adulte victime ale violențelor fizice în familie
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru consilierea socială a pacienților și aparținătorilor
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru evaluarea și stabilirea intervenției sociale pentru pacienții din CPU
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru identificarea persoanelor care nu au asupra lor acte de identitate
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru realizarea activității de informare și ghidare a pacienților și a aparținătorilor
Procedura de lucru aplicată de către asistentul social din CPU pentru realizarea externării dirijate
Procedura privind îngrijirea plăgilor mușcate
Procedura privind izolarea pacientului agresiv și violent în CPU
Procedura privind verificarea materialelor sanitare în CPU
Platforma Națională de Informare cu privire la vaccinarea împotriva Covid-19